LCS

Vernieuwde webbased versie van NetSupport ServiceDesk

De nieuwe versie van NetSupport’s ServiceDesk is beschikbaar.

ServiceDeskDeze nieuwe versie 5 van de web-based incidentmanagement en helpdesk oplossing biedt functies die stress bij IT servicemanagement voorkomt. In deze jongste versie van NetSupport ServiceDesk met incident, change en problemmanagement modules, gestroomlijnde workflowprocessen en SLA ondersteuning, kunnen support teams hun tijd effectief benutten in lijn met de overeengekomen servicelevels met de klanten.

Andere hoogtepunten in versie 5 zijn: een frisse en moderne uitstraling voor zowel desktop als tablet platformen, uitgebreide rapportage mogelijkheden met de nieuwe aanpasbare rapportgenerator, de mogelijkheid om gebruikers te voorzien van een eigen start en afmeldpagina en  tijdsbesparing boeken door vooraf ingevulde sjabonen voor serviceverzoeken. De NetSupport ServiceDesk is te combineren met de assetmanagement oplossing DNA en remote beheer oplossing Manager van NetSupport. IT beheer producten waar NetSupport al 25 jaar wereldwijd mee op de markt actief is. De ServiceDesk is online meertalig in te stellen.

Klanten met een geldige onderhoudsovereenkomst krijgen automatisch binnen ongeveer 2 weken de juiste licentie-autorisatie toegezonden.
Voor gebruikers van NetSupport ServiceDesk die via een ander distributiekanaal eerder NetSupport Software hebben gekocht, of nog gebruik maken van oudere versies, kan LCS zorgen voor updates en contract verlengingen.