LCS

Description

De NetSupport ServiceDesk ondersteunt de essentiële ITIL processen – Incident, Problem, Change en Service Level Management. De webbased ServiceDesk zorgt dat uw supportteam effectief de klant, aan haar verwachtingen, kan ondersteunen en de downtime van de systemen te minimaliseren.

Met een volledig aanpasbare, intuïtieve op browser gebaseerde interface, die zowel de desktop- als mobiele platformen ondersteunt, robuuste workflow processen, haalt u met NetSupport ServiceDesk de angel uit de dienstverlening. NetSupport ServiceDesk is een klantvriendelijk “self-service” portaal en biedt een schat aan management rapportage.

Leverbaar als stand-alone oplossing ofwel in combinatie met (onze aanvullende IT asset management en beheer op afstand oplossingen) NetSupport DNA en NetSupport Manager. NetSupport ServiceDesk levert de benodigde processen, die u helpen om moeiteloos de moeilijkste ondersteuningsuitdagingen te beantwoorden, volgen, organiseren en beheren.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Other Projects

No projects to display